Extra Informatie


Zo werkt het

Stap 1

U vult uw persoonlijke gegevens in op het aanmeldformulier

Stap 2

U geeft aan hoe vaak u het kratje wilt ontvangen: wekelijks of twee-wekelijks. U kunt er ook voor kiezen om het kratje eerst eenmalig te bestellen, zodat u kunt kijken of het kratje u bevalt.

Stap 3

U geeft aan voor welk bedrag u een kratje wilt ontvangen. Het minimum bedrag is €10,00. Wilt u later uw bedrag verlagen of verhogen, dan kan dit geheel kosteloos.

Stap 4

Selecteer in de keuzelijst alle soorten fruit die u lekker vindt. Hoe meer soorten u aanvinkt, hoe meer variatie er mogelijk is bij de samenstelling van uw fruitkratjes.

Stap 5

U geeft aan welke van de door u geselecteerde soorten tot uw favorieten behoren en u zo vaak mogelijk wilt ontvangen.

Stap 6

U kunt eventuele bijzonderheden aangeven. U kunt hierbij denken aan "bestelling in schuur plaatsen" of "graag afleveren op nummer 80". Tevens kunt u hier een afwijkend keuzebedrag aangeven (stap 3). 

En dan ?

Vanaf dit moment ontvangt u op regelmatige basis een fruitkratje. Vers, voordelig, kwalitatief en gevarieerd...dat is het EdVers Fruitkratje kort samengevat. Het kratje is uniek in zijn soort, doordat u uitsluitend soorten ontvangt die u zelf ook lekker vindt. De gratis bezorging en vrijblijvendheid maken het EdVers Fruitkratje het beste kratje van Nederland !


Meest gestelde vragen

Zit ik er direct aan vast ?

U kunt het EdVers Fruitkratje op ieder moment pauzeren of stopzetten, hier zijn geen extra kosten aan verbonden. 

Wat als ik niet thuis ben ?

Mocht u niet aanwezig zijn, dan wordt er in eerste instantie gekeken of het kratje geplaatst kan worden in uw tuin, schuur, carport, portiek of andere plek. Is dit niet mogelijk, dan zal het kratje worden aangeboden aan de buren. In overleg zijn andere opties ook mogelijk, zoals bezorging bij iemand in de omgeving of op de werkplek.

Hoe werkt de betaling ?

Bent u aanwezig op het moment van bezorging, dan kunt u kiezen uit drie opties: betaling per PIN of contant aan de deur, of per bank achteraf.  Bent u afwezig, dan kunt u altijd achteraf per bank betalen. We verzoeken u vriendelijk om dan het betalingskenmerk te vermelden.

Wat als ik een kwalitatief tegenvallend product heb ontvangen ?

Op al onze producten is onze Vers&Goed Garantie van toepassing. Deze geeft u het recht op een passend winkeltegoed voor onze webwinkel. Voorwaarde is dat het product zijn logisch te verwachten houdbaarheidsdatum niet heeft overschreden en dat deze op de juiste wijze is verwerkt en/of bewaard. 

Wat doe ik met het lege kratje ?

Het kratje waarin u uw producten ontvangt wordt u op basis van bruikleen beschikbaar gesteld. Het kratje is een onvervreemdbaar eigendom van EdVers AGF. Bij elke nieuwe levering wordt uw lege kratje omgeruild voor een gevuld exemplaar. Mocht u niet aanwezig zijn, dan verzoeken wij u vriendelijk om vooraf de lege kratjes buiten klaar te zetten. 


Aanvragen